Szerviz

Kérjük, hogy mindenképp olvassa végig!

Amennyiben a termék gyári hibás, a javítás Pick-Up & Return szolgáltatás keretén belül történik. Ha megrendelte VIP szolgáltatásunkat, ez 12 hónapon belül díjmentes. Apple termékek esetén egyébiránt bármelyik Apple hivatalos márkaképviseletbe be lehet vinni a készüléket jótállásos szervizre!

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

  1. Győződjön meg arról, hogy a készüléken minden olyan biztonsági beállítás ki van kapcsolva, ami akadályozhatja technikusainkat és a szakszervizt abban, hogy teljeskörűen megvizsgálhassák, kijavíthassák és tesztelhessék a terméket. Android-os készülék esetén ki kell lépni a Google fiókból, Apple termékeknél ki kell kapcsolni a Find my iPhone / Keresés opciót (Nem találja? Kattintson ide!), semmilyen módon ne legyen jelszóval vagy kóddal védve a termék, stb.
  2. Fokozottan felhívjuk figyelmét, hogy a készülékben ne hagyjon se SIM kártyát, se memóriakártyát, mert ezekért felelősséget nem tudunk vállalni! FONTOS: A terméken lévő adatok minden esetben elvesznek! Amennyiben fontos adatok vannak a készüléken, kérjük, hogy a visszaküldés előtt készítsen biztonsági mentést. Amennyiben a szakszerviz adatokat talál a terméken, azokat automatikusan, azonnal törli.
  3. Amennyiben a terméken van védőfólia, azt nem áll módunkban visszaküldeni, mert a szerviz alkalmával lekerül a kijelzőről, és megsemmisítik.
  4. Töltse ki az itt található űrlapot, majd nyomtassa ki, és mellékelje. Ha nem tud nyomtatni, kérjük, hogy egy papírra írja le az itt bekért adatokat, és azt mellékelje.
  5. A terméket csomagolja vissza a dobozába, minden gyári tartozékával. A dobozt egy zárt csomagba is rakja bele, ami lehet akár egy reklámszatyor is, amit celluxszal körbeteker. A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni!
  6. A futár várhatóan 2 munkanapon belül átveszi a meghibásodott terméket az Ön által megadott címen. Kérjük, hogy legyen elérhető!
  7. A termék javítás utáni visszaküldése is futárszolgálattal történik.
  8. Nyomatékosan felhívjuk figyelmét, hogy a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, azt ugyanis szakszerviz végzi. Kereskedelmi telefonszámunkon nem tudunk felvilágosítást adni a szervizelésre leadott készülékekről!
  9. A termék elkészültekor felhívjuk, hogy a terméket mikor, és hova küldhetjük.

SZERVIZ SZABÁLYZAT

Sajnos a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, a javítást ugyanis nem cégünk, hanem szakszerviz végzi, ezért kérjük, hogy várja meg, míg értesítjük! Köszönjük megértését és türelmét!

Kereskedelmi telefonszámunkon nem tudunk felvilágosítást adni a szervizelésre leadott készülékekről!

A javítás ideje alatt csak elektronikusan tudunk felvilágosítást adni.

VIP szolgáltatás nélkül az oda-vissza szállítás költsége 7 780 Ft.

NEM tartoznak a jótállás körébe:

  1. A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból illetve külső szennyeződésekből (pl. porosodásból) eredő meghibásodások javítása, valamint az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  2. A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán illetve a kopás nem tartozik a garanciális körbe.
  3. A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  4. Határozottan felhívjuk figyelmét arra, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága (mint például: rádióhallgatás, MP3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, email, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a tőlünk telhető legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, email, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük, érdeklődjön a szolgáltatójánál.
  5. A készülék kiegészítőire korlátozott szavatosságot tudunk biztosítani. Az eladási csomagban található különálló tartozék és a kiegészítők meghibásodása készülék cserét nem von maga után. Akkumulátorra, headsetre, töltőre, adatkábelre, memória kártyára, tokra, hátlapra, egyéb kábelekre és egyéb kiegészítőkre 1 hónap szavatosságot tudunk biztosítani. Amennyiben ezeknél nem gyári hibáról van szó, sajnos nem áll módunkban cserélni.

A jótállás érvényét veszti:

  1. Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésnek megfelelő használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár (beázás, leejtés, erős nyomás, stb.), vagy egyéb, a tulajdonba vétel után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak rendeltetésellenes használat az olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a termékre vonatkozó, a gyártó által meghatározott értékeket. Ha a készülék külső beavatkozás miatt hibásodik meg, minden esetben jegyzőkönyvet és fényképet készítünk a hibás alkatrészről, melynek másolatát át tudjuk adni. Ez a jegyzőkönyv igazolja, hogy továbbiakban a javítást csak fizetés ellenében tudjuk vállalni, ha egyáltalán gazdaságosan javítható a készülék.
  2. Ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, megrongálják, nem egyezik a számlán vagy jótállási jegyen szereplő számmal.
  3. A termékre nem a gyártó által forgalmazott, illetve szakszerűen telepített, illegális, feltört, nem legális szoftver rátöltése. Ide tartozik bizonyos modelleknél a nyelv elvesztése, bizonyos menü pontok átrendezése. A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást, amennyiben legális szoftver van a készüléken.
  4. A készülékeken csak abban az esetben javasoljuk a szoftver frissítést, amennyiben azt szakszerűen meg tudja csinálni, és tudja, hogy az új szoftver képes arra a nyelvezetre (különös tekintettel a magyar nyelvre), amin használni szeretné. A terméken visszafelé nem tudunk szoftvert frissíteni, tehát ha az új szoftver verzióban nincs pl. magyar nyelv, vagy valami nem úgy működik, ahogy szerette volna, úgy abban nem tudunk segítséget nyújtani, amíg a gyár nem ad ki újabb verziójú szoftvert.
  5. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.

Az Ön adatai

Név *
Telefon * [Pl. 201234567 vagy 12345678]
+36
Email cím *
Irányítószám *
Helységnév *
Utca, házszám, emelet, ajtó *

A rendelés adatai

A rendelés száma (azonosítója)
Készülék megnevezése *
IMEI / Sorozatszám * [?]
A készülék vásárlásának ideje *

Mi a probléma?

Kérjük, hogy a lehető legrészletesebben és legérthetőbben írja le, hogy mi a probléma! *

Mennyi kilenc plusz kilenc? *